JM拒做人工美女, 靠愛情潤肌

開設個人工作室嘅藝人文詠珊(Janice Man,JM),近年喺電影方面獲外間肯定,在寒戰II裏跟發哥周潤發做對手戲備受讚賞,有望做成為一線女影星接班人。
 
 
 Janice Man更獲醫學美容中心邀請成為代言人,只得27歲的JM崇尚自然美,更大讚鍾楚紅與趙雅芝是本港藝能界的凍齡代表。


 
她說:「鍾楚紅與趙雅芝真係好靚好有氣質,見到佢哋真係會呆咗,我知道自己唔可以懶,希望將來好似佢哋咁變成凍齡美魔女。」

 
蜜運中的JM更直言愛情滋潤對美肌很有作用,「人開心,無論係愛情定工作,有開心嘅情緒自然靚。」

 

近年JM忙於內地發展,雖然工作好忙,但密密搵真銀嘅佢,今年終於「上車」做業主,達成買安樂窩給父母的心願,家人正物色樓盤再度置業。問到佢預算幾多?她說:「最緊要佢哋開心,但價錢都要合理嘅。」

 
 
擁有靚爆皮膚嘅JM,透露早前於內地拍戲時,因壓力太大而引致失調,搞到嘴唇生疹,但只敢同劇組請一日假走去睇醫生,「醫生有叫我好好休息,但真係唔得,唔可以因為病而影響劇組,所以請咗一日睇醫生,第二日都即刻開工。

 
貴為女神嘅JM,近日更獲醫學美容集團垂青擔任代言人,JM表示雖然自己貪靚,但冇考慮過任何微調,堅持自然美,拒絕做人工美女。
 

JM話:「我好注重皮膚質素,呢方面嘅扮靚嘢我最care。如果有時間嘅話,我平時喺屋企會敷兩三塊面膜同做treatment,視乎番嗰日皮膚狀況。

 

JM對護膚頗有心得,她分享時提醒女生,除左要注重補充膠原,都要同時大量補充水份,因為膠原要有充足水份養住,先可以發揮水亮彈滑的功效。

JM好多謝媽咪,「我鍾意自然同氣質美,每個人需要係唔同。」


想要JM文詠珊的天然原美膚質,率先登記體驗
喜歡JM的伸延閱讀 : 博客初體驗水原共生真分享

 

 
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kiki916 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()